Hejsan!
Dagen bjuder på regn o riktigt mysväder om man är på det humöret :)
Måste tacka hjärtligt för mailen jag fått efter förra inlägget...det värmer enormt o jag är riktigt rörd över alla snälla och stöttande ord jag fått av mestadels okända människor..
Tänk vad mycket några ord kan göra för en annan människa..
Idag bjuder jag på 2 bilder: en canvasduk med änglavingar och en bräda som råkade bli regnad på o glaaaad är jag för det...gillade effekten som blev o den behåller jag själv :)
Jag har halvkaos i mig själv vilket syns i hemmet men skam den som ger sig...
har stora planer över hur strukturerad jag kommer att bli i framtiden *fniss* så tills dess får dom som hälsar på bara stå ut ;)
Önskar ALLA en underbar måndagskväll!
Kram Annika
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar