Men imorron kommer det flera enligt planerna :o) Det har varit lite fullt upp dom senaste dagarna men snart kommer uppdatering med foton igen.
Har såååå många pysselidéer o just nu är jag glad att ingen stor trädgård finns till hands utan bara en liten för annars hade jag nog tappat kontrollen över allt jag vill göra...
Hoppas ni börjat komma iordning med era trädgårdar o uteplatser...
Kramen...
lördag 14 maj 2011
tisdag 10 maj 2011
Idag bjuder jag på lite färg!
Jag hoppas att ni haft en underbar dag och lika vackert väder som vi haft här. Ljumma sommarkvällar är ändå det jag uppskattar mest med sommaren.
Kramen!!!
måndag 9 maj 2011
söndag 8 maj 2011
lördag 7 maj 2011
Mer pyssel-foton.
Just nu är det lampskärmar, textning och blommor av både papper o rostig plåt som gäller här hemma. Jag har börjat lite smått med planering för blommor ute men har så mycket idéer att sålla bland att det är svårt att välja.
Hoppas ni där ute har lika vackert väder som jag har!
Mvh Annika.
| Lägg till bildtext |
Hoppas ni där ute har lika vackert väder som jag har!
Mvh Annika.
Första inlägget till bloggvärlden!
Hejsan bloggvärlden, nu har jag gett med mig efter en del tjat från omgivningen och startat en blogg som kommer att handla om mitt eviga pysslande :o)
Ni får ha lite tålamod med mig medans jag lär mig hur det här fungerar, just nu känner jag mig mycket föråldrad då jag inte riktigt förstår mig på inställningar osv men skam den som ger sig ;o)
Kommer att lägga upp foton på en hel del pyssel dom närmaste dagarna så välkommen att kika in i min värld av pyssel!
Mvh Annika.
Ni får ha lite tålamod med mig medans jag lär mig hur det här fungerar, just nu känner jag mig mycket föråldrad då jag inte riktigt förstår mig på inställningar osv men skam den som ger sig ;o)
Kommer att lägga upp foton på en hel del pyssel dom närmaste dagarna så välkommen att kika in i min värld av pyssel!
Mvh Annika.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)