lördag 14 maj 2011

Inga foton idag!

Men imorron kommer det flera enligt planerna :o) Det har varit lite fullt upp dom senaste dagarna men snart kommer uppdatering med foton igen.
Har såååå många pysselidéer o just nu är jag glad att ingen stor trädgård finns till hands utan bara en liten för annars hade jag nog tappat kontrollen över allt jag vill göra...
Hoppas ni börjat komma iordning med era trädgårdar o uteplatser...

Kramen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar