Just nu är det lampskärmar, textning och blommor av både papper o rostig plåt som gäller här hemma. Jag har börjat lite smått med planering för blommor ute men har så mycket idéer att sålla bland att det är svårt att välja.
 |
| Lägg till bildtext |
Hoppas ni där ute har lika vackert väder som jag har!
Mvh Annika.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar