lördag 7 maj 2011

Första inlägget till bloggvärlden!

Hejsan bloggvärlden, nu har jag gett med mig efter en del tjat från omgivningen och startat en blogg som kommer att handla om mitt eviga pysslande :o)

Ni får ha lite tålamod med mig medans jag lär mig hur det här fungerar, just nu känner jag mig mycket föråldrad då jag inte riktigt förstår mig på inställningar osv men skam den som ger sig ;o)

Kommer att lägga upp foton på en hel del pyssel dom närmaste dagarna så välkommen att kika in i min värld av pyssel!

Mvh Annika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar