Hej igen!
Hösten är här o jag är en av dom som njuuuuter av mörka kvällar och färglada träd.
Tyvärr har jag tagit på mig lite för mycket och inte hunnit med sånt jag känner är viktigt för mig och inte ens hunnit med att "hösta".
Idag tog jag mig tid och intalade mig att jag hade ork vilket resulterade i en dörrkrans...
En snabbkrans men höstandet är på gång nu iaf..
Jag har hunnit med en hel del beställningar men tyvärr har jag inte ägnat kameran en tanke vilket jag bestämt mig att göra dom nästkommande dagarna...
Bjuder på ett foto på askar jag målat o textat.
Hoppas ni alla har en riktigt bra lördagskväll!
Kramen Annika.
Åh hur hinner du allt?! fint värre, har du lås till hemlighetsasken ;)
SvaraRadera