Men hjälp vad snygga grejor du gör Annica! Säljer du det du gör eller gör du dom till dig själv?? Jag är väldigt inresserad av en skylt faktiskt Skit snygga!!! Från Helena ehn.
Hej Helena :o) Jag gör och säljer det mesta du ser på bloggen. Bollampor, lampskärmar o blommor av papper (vit, svart, rosa, natur o grön). Brädor i vitt, svart eller grått med valfri text o med dekoration o upphängning om man vill ha. Gör oxå rostiga plåtblommor o ståltrådshjärtan. Maila vad du är intresserad av så får du en prisuppgift. Mvh Annika
Men hjälp vad snygga grejor du gör Annica!
SvaraRaderaSäljer du det du gör eller gör du dom till dig själv??
Jag är väldigt inresserad av en skylt faktiskt
Skit snygga!!! Från Helena ehn.
Hej Helena :o)
SvaraRaderaJag gör och säljer det mesta du ser på bloggen. Bollampor, lampskärmar o blommor av papper (vit, svart, rosa, natur o grön). Brädor i vitt, svart eller grått med valfri text o med dekoration o upphängning om man vill ha. Gör oxå rostiga plåtblommor o ståltrådshjärtan. Maila vad du är intresserad av så får du en prisuppgift.
Mvh Annika