Jag har insett att det finns människor som gillar lite färg i inredningen...


Att hänga på ytterdörren då den lilla sover...

Gillar små utsmyckningar...

Plåtblommor är en pyssel-favorit...
Jag hoppas att ni haft en underbar dag och lika vackert väder som vi haft här. Ljumma sommarkvällar är ändå det jag uppskattar mest med sommaren.
Kramen!!!
Riktigt fint..
SvaraRadera