tisdag 10 maj 2011

Idag bjuder jag på lite färg!

Jag har insett att det finns människor som gillar lite färg i inredningen...

Att hänga på ytterdörren då den lilla sover...


Gillar små utsmyckningar...






Plåtblommor är en pyssel-favorit...

Jag hoppas att ni haft en underbar dag och lika vackert väder som vi haft här. Ljumma sommarkvällar är ändå det jag uppskattar mest med sommaren.

Kramen!!!

1 kommentar: